Brazi brad de craciun 2010

brazi brad de craciun 2010

Anul asta am vazut pe piata si brazi gata impodobiti de craciun. Desi pare foarte interesant sa cumperi in brad gata impodobit, eu cred ca o sa aleg acelasi brad traditional, sa-l impodobesc impreuna cu familia. Altfel unde mai e spiritul craciunului ? unde mai e acel sentiment de sarbatoare, de familie unita ? Voi ce parere aveti ?

Brazi de craciun sunt un simbol al acestei sarbatori, decorarea lor de asemenea este un gest pe care ar trebui sa-l facem in familie, sau pentru familie. Nu mi se pare normal sa cumparam direct brazii impodobiti. E ca si cum ai cumpara spiritul craciunului. Eu cred ca nu se poate cumpara, dar facand acest gest, dam un aer de "plastic" de falsitate sarbatorii, nu credeti ?

Oare la ce preturi va ajunge un brad de craciun in 2010 ? Sau mai bine ar fi sa intreb cat ati aloca in acest an pentru un brad de craciun ?

Daca ne-am gandi si la aspectul ecologic, atunci ar trebui sa discutam si despre controversatul subiect brad de craciun natural sau brad de craciun artificial. Eu am preferat intotdeauna o crenguta de brad natural (chiar daca nu intreg bradul). Totusi recunosc ca an de an am avut in casa un brad natural, dar anul acesta am impresia ca voi opta pentru un brad artificial pe care sa-l impodobesc cu familia. Si aici revin din nou la acel aspect de "falsitate", oare alegand un brad de plastic si facand un bine naturii ne indepartam de sarbatoarea craciunului ? Voi ce parere aveti despre acest subiect ?

In continuare cateva poze cu brazi de craciun impodobiti pentru 2010. Mie cel mai mult imi place al 3-lea, voua care va place ?

alexandru hategan, brazi de craciun, brad de craciun 2010, brazi impodobiti de craciunalexandru hategan, brazi de craciun, brad de craciun 2010, brazi impodobiti de craciunalexandru hategan, brazi de craciun, brad de craciun 2010, brazi impodobiti de craciunalexandru hategan, brazi de craciun, brad de craciun 2010, brazi impodobiti de craciunalexandru hategan, brazi de craciun, brad de craciun 2010, brazi impodobiti de craciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu