Scriu ce visez


Sunt un visator de felul meu
Iar cand visez...
O lacrima curge mereu
Si ma intristez...da'h ma intristez
Acum visez ca sunt intr-o ceainarie
Aa uite un tablou, un om c-o palarie
Si beau din ceasca de ceai, beau alene
Fara retineri, fara vlaga, doar placere
Sentimentele mele m-au posedat
Incerc sa scap, dar nu pot sa scap
Si ma las purtat, of am dureri de cap
Imi vin tot felul de imagini si vise in minte
Nimic altceva, nici sunet si nici cuvinte
Dar totusi am un creion, cateva servetele
Si ca un scriitor incep sa scriu visele mele
Si scriu...pe ele
Doar un colt de culoare in visul meu
Nu sunt gazda sunt prizioner, de durere gem
Ma tine nemiscat acest vis cu gheara lui
Prizioner in propriul vis si nu ii se intampla oricui
Numar stelele din cer, pana scap din acest vis greu
Nu mai sunt acel Beto, fericit care zambea mereu
Jignit, Jigojid, Julit, Jos fara puteri
Habarnic, Harait, Hartuit, stau de ieri
Si descantec acest vis decojit si...
Oh in sfarsit, m-am trezit...da m-am trezit
Internetul este cea mai mare biblioteca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu