Bancul zilei

Itzic, într-o cafenea, citea un ziar arăbesc. Intră un prieten care observând ziarul, se supară şi-i spune:
- Itzic, ţi-ai pierdut minţile? De ce citeşti un ziar arăbesc?
- Citeam ziarele evreieşti şi... ce să vezi? Evrei persecutaţi, Israelul ameninţat, evrei asimilaţi, evrei trăind în sărăcie... Aşa încât am trecut la citirea ziarelor arăbeşti. Şi ce-am gasit? Evreii deţin toate băncile, evreii controleaza mass-media, evreii sunt bogaţi şi puternici, evreii conduc lumea. Ştirile sunt mult mai bune!
http://acuvio.blogspot.com/ 
http://singurafelina.blogspot.com/

5 comentarii:

  1. Odorica, tzucu-te-ash chiar ma gandeam ce motiv nou de bautura sa mai nascocesc, ca p-alea vechili le-am baut pa toatili!
    In seara asta am sa beau ın cintea evreitzilor:))
    Şi hay sa-tzi zic şi io una daca nu ştiai,indicativul Yahoo al internetului are o explicatzie:asa se mai numesc evreii, de la Yahve
    pap.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru explicatie. Dar bea cu masura.
    pap

    RăspundețiȘtergere
  3. Odorica, asara mi-am luat nişte bere...de durere...ca sunt evreii persecutatzi:)) da nu am apucat sa beau ca m'a luat somnul...aşe ka cel mai indicat ie sa ma duc sımbata seara la un lacaş dala de cult plin cu surori de caritate evreice, ımbrakate corespunzator şi slujesc la bara:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca mergi, dar te sfatuiesc sa stai putin mai departe de bara:)
    Pa
    Odorica

    RăspundețiȘtergere