Eu.... si posterul

Un cercetator zambaret nevoie mare...
Eu la Congresul Anual de Zoologie "Grigore Antipa".
Eu sunt o fire emotiva... nu credeam niciodata ca voi putea vorbi in fata unui grup mare de oameni. Meseria de profesor timp de 5 ani mi-a fost de folos. Dar copiii sunt altfel, ii mai poti pacali, pe cand adultii te intorc cum vor ei.
Nu imi bat joc de ceea ce fac. Culmea e ca ma pricep sa prezint esentialul si sa atrag atentia. Mi se spune ca am voce frumoasa. Am avut o perioada - in tineretea mea - cand voiam sa lucrez la radio.
Va place posterul meu? E cu specii de mucegai.



6 comentarii:

  1. :) ne pare bine sa te cunoastem mai bine un pic,si asteptam un articol mai detaliat despre tine,ca si de altfel de la toti membri echipei,ne va ajuta sa ne apropiem mai mult,si sa cream un spirit si mai placut pe blog.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un zambet cald,pari o fire deschisa ...

    RăspundețiȘtergere
  3. te inteleg perfect. succes colega!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place tunoasrea ta:P.....si posterul evident:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain posterul. Parcă-i subacvatic.

    RăspundețiȘtergere
  6. La freza am contribuit si eu... fara sa vreau.Imi crescuse bretonul, care se ondula in toate directiile, asa ca l-am taiat. :))
    Multumesc Cerculet!

    RăspundețiȘtergere